En bra start på veckan =)

Hejsan! :)
Idag efter plugget så mötte jag upp mamma i haninge centrum. jag går ju i fredrika bremer FREDRIK som ligger nästan precis vid centrum. ja men iallfall så vi gick o kollade lite i affärer men fick bara med mig en svart tyg kjol och en vit bh, alla mina bh:ar bara försvinner hela tiden * suck * ja sen när man kommer hem jo då har man fått ett paket från halens med två tunikor, och nu har kommit ännu ett paket med två klänningar som mamma ska hämta ut senare. förstår ni hur glad jag blir??? min garderob blir bara större och större, i love it!!! 

senare idag så ska jag och Lisa åka och sola på solsnabben idag igen, vi va där igår och jag lyckades bränna
mig liite i ansiktet så ska jag sola idag också men idag blir det bara 15 min känner jag annars lär jag 
väl se ut som en kräfta. J*vla Lisa som lyckas övertala mig i timmar (a) haha nä nu skojar jag! :) 

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Jo´sign

Var med och vinn en ursnygg ring! :)

2011-02-01 @ 12:24:44
URL: http://josign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0