I just had sex

Mamma kom in och väckte mig för snart två timmar sen och sa att min 5-åriga lillasyster är magsjuk 
och jag bara hoppade av glädje... eller inte. För jag är livrädd för att bli magsjuk det är det värsta jag
vet så jag sprang upp och stoppade i mig vitpepparkorn. och jag mår illa, men jag HOPPAS att jag verkligen bara inbillar mig. Men gud vad jag tycker synd om min syster, men hon är väldigt snäll när hon är sjuk. 
hon hoppar över allt bus idag! 

Idag har jag inga planer för vad jag ska göra, funderar på att bara sitta hemma i ett
par mjukisar och kanske kolla på film? tycker det är så skönt att bara vara hemma
jag har fått en sån period att jag bara är hemma hela tiden och umgås med min mamma som typ har blivit
min bästa vän? haha :) men snart kommer det väl att jag festa varje helg. måste spara energi, sen J*vlar. 
haha nej nu skojar jag! :) // Jenny



Jag tycker att den är.. bra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0