3 Februari 2011

Tjo, tja, tjena och hej. Som det ser ut så har jag inte uppdaterat eller varit så jätte aktiv på bloggen, har varken orkat eller känt för att skriva i denna blogg... Hatar designen så att det kan ju vara lösningen till varför jag inte har brytt mig. Är mer aktiv på min "självständiga" blogg, som då ser lite bättre ut. Lite mörkare, lite bättre ;).
Ska väl försöka få igång den här designen lite också, men stor brist på nya bilder.. Men kolla in min "självständiga" blogg för lite mer aktivt uppdaterande.. Fast den ser ju heller inte så direkt bra ut, men kanske lite bättre om jag får säga det själv, hehehehe.

Klicka på bilden för att komma till bloggen.
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0