It hurts to see you like this ..

Kan du bara ta tag i ditt liv, och göra allting gjort. Så att allt kan bli bra igen, jag står inte ut om det ska vara såhär. Orkar inte se dig må dåligt längre, jag vill att det ska bli som förut. Den tiden då vi gjorde saker, den tiden vi pratade med varandra hela tiden, den tiden då du mådde som bäst, när inget skit var inblandat som nu. Kan du bara göra det du ska göra, så att jag slipper se dig såhär.. Jag orkar seriöst inte, du måste ta tag i det här. Dagarna då du inte kommer finnas tillgänglig för mig kommer vara det värsta av allt, men det som tar mest på mig är att se dig må så dåligt.. Att se dig så sliten, att se dig falla tillbaka till ditt förflutna gör ont i mig!   // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0