Tisdag 19 Oktober

Hello everybody, är hur trött som helst och orkar egentligen inte göra ett smack än att ligga i soffan och kolla på tv, mer eller mindre, jag orkar inte anstränga mig för något. Slutade klockan 11 idag, as skönt. Orkar bara inte ens tänka på hur mycket vi kommer att få jobba imorgon, lär ju bli värsta slitardagen. Två dagar avklarade av två veckor på praktiken och jag känner redan nu, att jag verkligen inte kommer att orka dem dagarna som är kvar. Är inte van att gå upp klockan fem på morgonen för att sen sitta på ett tåg in till stan, det är hur ovanligt som helst. Sitter faktiskt och funderar på om man kanske ska gå ut och umgås lite i regnet? Kommer nog att bi så. // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0