Självmordet live i webcam.

Shit. Alla har väl hört om den där killen som tog självmord live i webcam? Det är väl ett bra tag sen nu, men asso fan. Har sett videon, och det är verkligen hemskt. Har inte läst om det i tidningen eller hört någonting på nyheterna, men vi har pratat om det en hel del i skolan, och det är verkligen jättehemskt. Han hade skrivit på någon hemsida, vilken hemsida har jag inte blekaste aning om, men han hade ifallafall skrivit om den här tanken om att begå självmord på en hemsida, någon community sida och folk hade kommenterat tillbaka att han skulle göra det, att han inte skulle tveka en sekund. Snubben måste ha varit riktigt stark som ens kunnat ta det steget och begå självmord.. Jag har länken till videon, men jag varnar om hemska "bilder" Starka bilder.

Jag har varnat redan!
-> Länk <-

// L

Kommentarer
Postat av: minismurf

jag kollad videon, fy fan vad hemsk!



snygg blogg :)

2010-10-25 @ 17:52:52
URL: http://minismurf.devote.se
Postat av: Sofia

fin blogg:)

2010-10-25 @ 18:06:40
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0