jag älskar att vakna upp på det här sättet -.-

ååh snacka om att jag börjar bli trött på att folk aldrig kan lyssna, dom vet att jag har rätt men dom lyssnar inte, dom bara vägrar. jag blir väckt av mamma och hon berättar att våran granne har sett några av mina " kompisar" vid våra garage inatt, dom hade tydligen brytit upp garage, jag har sagt till dom att ge fan i våra garage och parkeringar för alla vet att det är dom som är här hela tiden, men dom vägrar lyssna. nu har jag pratat med dom, hoppas dom kanske förstår nu, jag säger det för deras egna bästa bara! 

// J

Kommentarer
Postat av: [SJUKA TANKE]

I dagarna öppnar en ny sida i samarbete med blogg.se. Sidan går ut på att samla Sveriges bästa och mest tänkvärda tankar på en och samma på plats. Vi på sjunkatanke.se hoppas att du är en rolig prick som tycker om att dela med dig av dina knasiga tankar.



Glöm inte att varje bidrag har chansen att synas, inklusive länkning, på toppen av sidan i en hel vecka om den är riktigt bra.



Ju fler som är delar med sig, desto roligare har vi alla.



Med vänliga hälsningar

Sjukatanke.blogg.se:s Crew

2010-10-26 @ 13:49:50
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0