G U S T A F S S O N

heeellluuu! hur är det med er? själv är det bra med mig väldigt trött och irriterad på mitt öga bara, ni vet jag har inte världens bästa immunförsvar jag är sjuk nästan hela tiden tycker jag och nu har jag lyckats få ögoninflamation och jag tror helt seriöst att jag blir galen på mitt öga, det är bara i vägen! stackars mig!
idag har det inte hänt ett skit om jag ska vara helt ärligt, har bara varit att man har suttit i centrum och typ halvsovit känns det som, jag somnade ungefär vid 5 igår så jag har varit trött hela dagen, så man har inte orkat gjort nånting, så jag kom hem tidigt idag och kollade på beck med mamma, jätte mysigt faktiskt. 
nu ska jag hänga på facebook. 

Tjingiling //J



" först gick rocken sönder, sen höll han på att trilla
ner från taket, det va det som hände! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0