Bloggoholics

Hejsan.. jag har precis suttit och kollat på bloggoholics där Kitty, Paow och Dessie var med... rätt intressant när paow berättar när hon var otrogen med Nemo från kungarna av tylösand mot hugo rosas.. dåligt val där! 
men när Dessie kom in i bilden blev det bara för mycket och skulle ha ordet hela tiden och sa till och med Fitta, hallå glömde du bort att det där kommer visas i tv, jävla pappskalle tycker jag om henne just nu! 
men shit nu känns det som att jag bara snackar massa skit... och varför började jag ens snacka om bloggkändisarna, haha jaja.  och nu är det så att bloggen är inte som den ska så jag kan inte lägga upp det klippet. 

men klippet finns på paow.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0