22 Oktober

Dagens andra godmorgon för dagen för mig. Gick upp 5 imorse för att ta mig till praktiken, och vad ser jag när jag kollar ut genom fönstret? Jo, att det snöar. Gissa om man bara ville gå och lägga sig igen och förtsätta sova. Det fick man ju inte, eftersom att praktien var så mycket viktigare -.- Vi kom till praktiken, målade lite och slutade efter en timme, fatta hur onödigt det ens kändes att ha klivit upp imorse. Åkte hem och gick och la mig, och somnade. Var as skönt. Har inga planer för ikväll, känns as skönt. Blir inget dricka för mig idag, om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ens att orka det.
Min sötnos från västerås kommer idag, tror hon sitter på tåget nu, det ska bli kul att träffa henne igen. Vi får höras om en stund igen, ska ta mig in i duschen och lite sånt, så kommer uppdatering igen om ett tag, då kanske också med lite musik.      // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0