The only question is..

Va i helvete gör jag uppe nu? Varför ligger inte jag i min säng och sover? Varför hade jag sånt jävla behov av att kolla facebook, hålla koll på läget, försöka få tag på personer som bara egentligen kan ta sig i röven.. men som tyvärr inte är inne på facebook just nu.. varför tar jag min kraft till sånt klockan halv fyra på natten? Jaja, så det fick bli ett drygt natt inlägg för min del, men det blir mera "imorgon" eller senare idag när jag har vaknat och kanske är på lite bättre humör.. By the way, jag hatar dryga männsikor! Ska väl gå ifrån datorn innan jag väcker hela grannskapet med min hosta! Sov gott bitches!  // L

Kommentarer
Postat av: Felicia

JA GÅ OCH LÄGG DIG,. haha nej men hoppas du somnade och sov gott!! xd hahah

Nu är det god middag" :P



PUSS

2010-08-12 @ 14:38:36
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0