Stan idag

ååååååh äntligen fick jag äta min efterlängtade mat, haha har varit hungrig i flera timmar typ. haha
jaja kom nästan precis hem från stan, emelie och jag åkte till plattan och mötte upp my och hennes två kompisar. sen drog vi och köpte löshår till emelie, känner att jag också skulle behöva löshår...men för två år sen så behövde man ju inte det, suck... saknar mitt långa hår :(
ja men sen drog vi och köpte percingar också... kom bort från skogås, as skönt verkligen.
ska väl alldeles strax kila ut, men jag har verkligen inte lust. vill bara ligga på i sängen och kolla på film
kanske mysa med någon också (a) någon frivillig? hihi

juste jag förstår varför jag vill mysa. jag köpte ju kåtpiller inne i stan.. det börjar hända något! ;)

 //J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0