FIIITTTOOR

Haha, säger bara, dricka.. Är någonting jag inte ska göra längre, varje gång blir det alltid bara fel.. Haha precis de jag hade trott.. Skitsamma, snutjävlar, Tog min dricka. Okej, de va bara 3 cider, men vafaan, pengar! Sen kallar dem mig uppkäftig/otrevlig för att jag inte vill säga min ålder, hallå, det spelar väl ändå ingen roll om hur gammal jag är, när dem ändå kommer att hälla ut eller behålla drickan oavsett hur gammal jag är. När man frågar om man kan ta tillbaka väskan, hallå vafan privat liksom. "privata cider, och privat Barcardi Breezer?" men Whaat? Men dem va gulliga och sparade en tom flaska i väskan ;) Sen plockar dem inte i allt i väskan som dem tagit ut, " ska du inte ha din jacka LISA?", Ouuh man lackar ju totalt.. Dryga f*ttor!   // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0