L // Misslyckad kväll..

Godmorgon, kan ju börja med att gårdags kvällen inte blev totalt lyckad.. De enda jag kan säga är att, jag ångrar ingenting och jag skiter i vad folk tycker och tänker om mig. Om någon vill mig något eller tycker någonting om mig får personen komma till mig och säga de. Finns bara ett ord att säga, misslyckat! jaja, vad ska man göra? Jag har sårat en vän, och jag mår såklart skit av de, men allting har gränser, och jag känner inte att jag har gått över någon gräns, så jag tar inte åt mig så mycket över det jag har gjort, så istället står jag för saken och håller mig till de. Har inte ens gjort någonting som är fel, så det finns inte mycket att säga om saken, vill inte skriva "händelsen" på bloggen... Men kan ju säga en sak, det var ju helt fel tillfälle att "komma ut" med någonting sånt.. Så kvällen är ju en kväll som man kanske inte direkt vill komma ihåg, eller skryta över.. ;)

Jenny, jag vill bara att du ska veta, att jag står för det jag har gjort och att jag ångrar ingenting.. Men om du tror att jag försöker göra så att du mår dåligt, då är du ute på helt fel väg.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0