hatar allt skitsnack.

Jag är så jävla trött på allt skit snack här i skogås nu.. direkt när man kommer tillbaka till sverige så börjas det på en gång, man blir anklagad för att har sagt massa skit snack om andra som man egentligen inte har.
men folk lyssnar på skitsnacket och vill inte tro på mig, vad är det för kompisar.. jag är trött på skiten vad vill folk komma fram till genom att ljuga, det är helt onödigt jag förstår inte hur folk tänker nu förtiden. alla vill bara skapa bråk och förstöra allas vänskaper, men varför? är det pga svartsjuka?
varför kan inte alla bara vänner utan att det ska tjafsas hit och dit, det är så onödigt. snart kommer alla gå skilda vägar om det ska fortsätta så här. jag kommer snart inte orka med det här längre och då säger jag upp vänskapen med alla och flyttar här ifrån! det är inte nått jag bara säger, det är nått jag menar, för jag står inte ut med allt skit snack här i skogås!

//J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0