G U S T A F S S O N

äntligen har jag lust att blogga... ni vet ju att jag har mått super dåligt så jag inte ens har velat blogga då skulle det ändå bara bli tustentals depp inlägg och det är nog inte så roligt för er läsare ;)

jaja... igår så träffade iallafall jag och emelie gurra och nicklas haha älskar dom människorna asså.
vi åkte med dom till donken i sköndal och jaa i en epa så sitter man bara två så vi fick sitta på flaket, as najs..
ja sen så typ kidnappade dom oss till vidja vi hade inte en blekaste aning att vi skulle dit, så vi fick bosätta oss i vidja under natten för vi skulle aldrig hittat hem annars.. ni vet vidja = Skog och kossor.
men det va as kul.. men man sov ju ungefär tio min bara för det gick inte att sova. jaa det var en rolig natt kan man säga :)

just nu sitter jag och väntar på emelie. jag är barnvakt så hon ska komma hit och umgås med mig,
min lilla älskling emelie! Älskar dig otroligt mycket emelie tack för ALLT du betyder mycket!



I love you baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0