Fuck allt.

vad har jag gjort? ingen bryr sig om hur jag tycker, känner och mår vad har jag gjort som gör att jag är värd att behandlas så här, jag mår så otroligt dålig efter vad som har hänt, men alla bara skiter i mig och bryr sig om alla andra istället, varför, jag förstår inte. allt det blev efter jag kom hem från turkiet då alla sluta bry sig om hur jag mår, dom bryr sig inte ens om jag är olycklig och as ledsen, alla bara skiter i mig exakt alla. jag orkar inte med skiten, jag vill inte bli sårad en gång till, det är de värsta som finns... men det lär jag ju bli om det ska fortsätta så här, det verkar som att alla vill att jag ska må dåligt och bli sårad hela tiden..
jag förstår bara inte vad jag har gjort, jag har inte gjort er nånting, jag orkar inte med det här längre det är för jobbigt. jag hoppas verkligen på att jag inte blir sårad av en till kompis, för då mådde jag så jävla dåligt!
Jag Hatar Verkligen Ordet Kärlek!

// J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0